Qualitat
Qualitat
Política Qualitat Manatex
1. Implantar i mantenir un sistema de qualitat efectiu, integrat i desenvolupat en conjunt amb la resta de funcions de l’empresa.
2. Complir puntualment els requisits legals i reglamentaris aplicables a les activitats de l’empresa.
3. Fomentar la màxima motivació en tots els seus col·laboradors i personal de plantilla, per aconseguir una aptitud d’autèntic compromís cap a la qualitat, la dotació de mitjans i recursos adequats, la formació dels seus treballadors i la consideració de les seves inquietuds personals. D’aquesta manera es potencia la percepció de la qualitat com un desafiament global en la solució del qual cal unir els esforços de tots.
4. Definir i documentar indicadors de qualitat quantificables, així com establir uns objectius mesurables que permetin avaluar el grau de compliment de les directrius generals definides a la Política per part de la Direcció.
5. Procurar la prevenció i minimització de les no-conformitats, per complir els requisits del sistema i la millora continuada de l’eficàcia del Sistema de Qualitat mitjançant l’anàlisi de la informació, la identificació d’oportunitats de millora i l’adopció d’iniciatives que les implementin.
6. Aconseguir la plena satisfacció dels seus clients, mitjançant:
- El coneixement de les vostres necessitats i expectatives establint mecanismes de comunicació eficaços, que assegurin el flux adequat de la informació de retorn.
- La observació acurada de tots els requisits acordats i la consecució d’un alt nivell de qualitat en tots els nostres productes i serveis.
7. Ampliar l’àmbit d’acció al mercat internacional